SIKÇA SORULAN SORULAR

  1. Plantus.com.tr internet sitesi hangi firmaya aittir?

Plantus.com.tr internet sitesi ve burada satılan Plantus, Maxiliv ve Doala markalı tüm ürünler Hamdard İlaç Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi’ne aittir.

Hamdard İlaç 2015 senesinde tamamen yerli sermaye ile kurulmuştur. Yaklaşık 5000 metrekare kapalı alana sahip tam entegre üretim tesisimiz Kastamonu/Tosya’da yer almaktadır. Merkez ofisimiz ise İstanbul’dadır. 

  1. Ürünleriniz nerede üretiliyor?

Ürünlerimiz Kastamonu/Tosya’da yer alan ve yaklaşık 5.000 metrekare kapalı alana sahip olan tam entegre üretim tesisimizde üretilmektedir. Firmamız ve üretim tesisimiz tamamen yerli sermaye ile kurulmuş olup ürünlerimizin hepsi yerli üretimdir.

  1. Hangi sertifikalara sahipsiniz?

Firmamız GMP, Helal, ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000 ve FDA sertifikalarına sahiptir.

  1. Ürünleriniz Sağlık Bakanlığı onaylı mı?

Ülkemizde yürürlükte olan ilgili mevzuat gereği gıda takviyesi kategorisine giren tüm ürünler T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından ruhsatlandırılmaktadır. Bu nedenle firmamız Hamdard İlaç Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, faaliyetlerini T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı denetiminde sürdürmekte olup ürünlerimiz de T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından onaylanmış ve ruhsatlandırılmış ürünlerdir.

  1. Sitenizde ürünlerinizin hangi rahatsızlıklara iyi geldiğine dair detaylı açıklama mevcut değil. Bunun sebebi nedir?

Ülkemizde yürürlükte olan ilgili mevzuat gereği gıda takviyesi kategorisine giren ürünler ile ilgili, hastalık adı, endikasyon veya ürünün faydaları gibi konular açıkça belirtilerek tanıtım yapılmamaktadır.

  1. Ürünleriniz vegan mıdır?

Doala markalı tüm ürünlerimiz vegandır.

Plantus markalı ürünlerimizde tablet formunda olan tüm ürünler vegandır. Buna karşılık kapsül formundaki ürünlerde jelatin bulunduğundan bu ürünler vegan değildir.

Maxiliv markalı ürünlerimizde ise kolajen içerikli ürünler hariç tüm ürünler vegandır.

  1. Ürünleriniz Helal midir?

Evet, tüm ürünlerimiz Helal sertifikasına sahiptir.

  1. Ürünlerin saklama koşulları nelerdir?

Oda sıcaklığında, güneş ışığından koruyarak saklayınız.

  1. Sipariş vermek için üye olmama gerek var mı?

Sipariş verebilmek ve indirim ile kampanyalardan faydalanabilmek için sitemize üye olmanız gerekmektedir. Sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

  1. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Giriş Yap sayfasında bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayıp gerekli adımları izleyerek şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  1. Sipariş vermeye çalışırken sorun yaşıyorum, ne yapmam gerekiyor?

Sipariş vermeye çalışırken yaşadığınız tüm sorunlar ile ilgili olarak bize ulaşmak için whatsapp hattımıza (+90 531 431 62 22) mesaj atabilir, [email protected] e-posta adresimize mail atabilir veya 444 54 70 numaralı müşteri destek hattımızı arayabilirsiniz.

  1. Kaç TL ve üzerine kargo ücretsiz?

500 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsizdir.

  1. Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

MNG Kargo firması ile çalışmaktayız.

  1. Ürünlerim kaç günde kargoya verilir?  

Sipariş ettiğiniz ürünler en geç 3 (üç) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.

  1. Sitenizde hangi ödeme yöntemleri kabul ediliyor?

Iyzico güvencesi altında kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yapabilir ya da havale/EFT seçeneğini tercih edebilirsiniz.

  1. Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Sitemizde yalnızca kredi kartıyla, banka kartıyla ve havale/EFT yoluyla ödeme imkânı bulunmaktadır. Yapılan alışverişi derhal faturalandırabilmek ve iade durumunda süreci hızlandırabilmek adına kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir.

  1. Ürünlerinizi başka hangi platformlardan satın alabilirim?

Ürünlerimizi internet sitemizin yanında Trendyol’dan ve Hepsiburada’dan satın alabilirsiniz.

  1. Satın aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

İade şartları ve iade sürecinin işleyişi hakkında detaylı bilgi almak için sayfanın en altında yer alan “Garanti ve İade Koşulları” başlıklı sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR