GARANTİ VE İADE KOŞULLARI

Aksi belirtilmedikçe tüm ürünlerimiz firmamızın garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için teslimat esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti ve iade kapsamı dışındadır.

İADE

Alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanılabilmesi için ürünün kullanılmamış ve ambalajının açılmamış olması şarttır.

İade etmek istediğiniz ürün ve/veya ürünleri bizlere yollamadan önce cayma hakkınızı kullanmak için 14 günlük süre içinde whatsapp hattımıza (+90 531 431 62 22) mesaj göndererek veya [email protected] e-posta adresimize mail atarak bizimle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Mail ve mesaj ile bildirim yapılmaması halinde iade işleminiz geçerli sayılmayacaktır. Cayma hakkının kullanılması için süresi içerisinde Satıcı’ya mevzuat hükümlerine ve internet sitesindeki cayma hakkı kullanım seçeneğine uygun olarak bildirimde bulunulması şarttır, aksi takdirde cayma hakkı kullanılamayacaktır.

Cayma hakkının kullanılması halinde;

  • İade edilmek istenen ürün ve/veya ürünler, kargoyu teslim aldığınız tarihten itibaren 14 iş günü içinde orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketlenerek ve beraberinde gönderilen fatura/irsaliye ile birlikte iade gönderilmelidir.
  • İade edilmek istenen ürün ve/veya ürünler eksiksiz (ürün paketinin içinden çıkan tüm aksesuar ve aparatlar ile birlikte) ve orijinal kutusu ile sağlam bir şekilde gönderilmelidir. Üzerinde hiçbir değişiklik yapılmamış bir şekilde, ebatına uygun ve zarar görmeyecek bir ambalaja konmalıdır.
  • Satın alınan ürün ve/veya ürünlerin ücretsiz iadesi için belirtilen anlaşmalı kargo şirketi kullanılmalıdır.  Aksi takdirde iade kargo ücreti iade edilecek tutardan kesilecektir.

Anlaşmalı Kargo Şirketi: MNG Kargo

MNG Kargo Müşteri Numaramız: 879609891

  • İadeler yalnızca aşağıda yazılı olan adrese yapılabilmektedir; lütfen iade işlemi sırasında adrese dikkat ediniz.

İade Adresi: Karasapaca Köyü 2. Cad. Hamdard Binası No:17 Tosya O.S.B. Tosya/KASTAMONU

  • Alıcı’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa, Alıcı kusuru oranında Satıcı’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
  • Satıcı, ürünü satarken Alıcı'dan tahsil ettiği kargo ücretini cayma hakkının kullanılması halinde Alıcı’ya iade etmez.
  • Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişler için iade sonrası kalan tutar kampanya şartını sağlamazsa iade edilecek ürün bedelinden teslimatınızın kargo ücreti düşülecektir. İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.
  • İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa, ücret iadesi, iptal ya da iade edilen ürünler için kampanyadan gelen indirim tutarı düşülerek yapılır. İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

Cayma hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz:

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (Ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler)
  • Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallarda; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde
  • Tüketici tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde
  • Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde ve sözleşmeye konu mal/hizmetin Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin uygulama alanı dışında bırakılmış olan (satıcının düzenli teslimatları ile alıcının meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) mal/hizmet türlerinden müteşekkil olması halinde Alıcı ve Satıcı arasındaki hukuki ilişkiye Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacaktır.

Cayma hakkı kullanıldıktan sonra süreç şu şekilde ilerlemektedir:

  • Ürün depomuza ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu incelenir.
  • Ürün iade koşullarına uygunsa 2-10 iş günü içerisinde iade süreci onaylanır.
  • Ürün iade koşullarına uygun değilse size geri gönderilir.
  • İade onaylandığı takdirde, ürün ve/veya ürünlerin bedeli 10 iş günü içinde kredi kartı kullanılarak ödeme yapıldıysa kredi kartınıza, Havale/EFT yoluyla ödeme yapıldıysa banka hesabınıza iade edilir.
  • İade edilen tutarın kartınıza yansıması bankanıza bağlıdır. Taksitle yapılan alışverişlerin ücreti tarafımızca bankaya tek seferde öder. Ancak banka, bu tutarı kredi kartınıza ürünü aldığınız taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örneğin; ürünü 3 taksitle satın aldıysanız ödediğiniz bedel 3 taksit şeklinde iade edilir.
  • İade ürünlerinizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden kargo takip numaranız istenilebilir. Sorun yaşamamanız adına takip numaranızı lütfen saklayınız.
  • Online sistemimiz üzerinden değişim sürecimiz bulunmamaktadır.
  • Herhangi sorun yaşamanız halinde 444 54 70 numaralı danışma hattımız üzerinden bizlere ulaşabilir veya [email protected] e-posta adresimize mail atabilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR